torsdag, december 06, 2012

Ge bort en bok i jul!

Helt ödmjukt och apropå inget vill jag påminna om att man kan köpa böcker (och tjusiga tygkassar) av mig. Som jag har skrivit! Och signerat! Och sen kan man ge bort dem i julklapp om man vill. Vore inte det trevligt?

Bilderboksretroböckerna skulle till exempel kunna passa någon som är född på 50-, 60- eller 70-talet.
Det är så logiskt alla fattar utom du skulle förslagsvis kunna ges bort till en typ trettonåring.
Allt jag säger är sant kanske skulle passa en femtonåring.
Och Het skulle lätt kunna passa en sjuttonåring.
Och Eddie och julen! Den borde ni ge till ett småglin.

Om man vill köpa kollar man pris och tillvägagångssätt här, och sedan mejlar man mig och beställer.

FRIDENS!

5 kommentarer:

Nina sa...

Köpte "Eddie och julen" till min systerdotter som precis fyllt 2 häromdagen.
Redan smygläst den, hi, hi!

Matilda K. sa...

Tycker Allt jag säger är sant även passar en blivande 23-åring (mig själv) i födelsedagspresent (förmodligen från mig själv, hehe) också :D

annapanna sa...

Jag är född -66 och har alla tre retroböckerna. Frossar i barndomsminnen.Ett inte helt angenämnt sådant rör Filip frågar. Jag var nämligen det enda barnet som kunde läsa på mitt lekis och fick läsa högt ur Filip frågar hela, hela tiden.

Anonym sa...

Hej! Jag vill bara tacka för att du var och besökte min sons klass i går (tror jag det var, Johanskytteskolan). Han var mycket nöjd och tyckte det var roligt att höra dig berätta om skrivandet. Tydligen hade ni "Homeland" gemensamt. :-) /Helene H

Lisa sa...

Å, vad roligt att höra, Helene! Nu blev jag glad.